Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

ΚΩΣΤΗΣ ΜAΡΑΒΕΓΙΑΣ- ΛΟΛΑ (ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ 11-11-2013)




Το πρώτο μας φιλί είχε κάτι από κανέλα
είχε και μια τρέλα που δεν είχα ξαναδεί
Το πρώτο σου φιλί το χες δώσει σε κοπέλα
ήταν με μία Στέλλα παιδική σου κολλητή

Πιο χαμηλά Λόλα
πιο χαμηλά Λόλα
μαζί σου κι άλλο πέφτω χαμηλά

Η πρώτη μας φορά είχε κάτι από ταινία
είχε μια μανία με καπνό και αλκοόλ
Η δεύτερη φορά μια τρελή αποτυχία
μια μεσοτοιχία με γονείς στο εξωχικό

Πιο χαμηλά Λόλα
πιο χαμηλά Λόλα
μαζί σου κι άλλο πέφτω χαμηλά

Το πρώτο μας παιδί το είχες στείλει Μωραίτη
και είχε και μια μύτη που μου έμοιαζε πολύ
Το δεύτερο παιδί το είχε σκάσει από το σπίτι
όταν είχε μάθει πως είναι αλκοολική

Πιο χαμηλά Λόλα
πιο χαμηλά Λόλα
μαζί σου κι άλλο πέφτω χαμηλά

Είμαι καλά Λόλα
είμαι καλά Λόλα
είμαι καλά μαζί σου, είμαι καλά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου