Τρίτη 2 Μαΐου 2017

Βιολέτα Ίκαρη- Έλα και ράγισε τον κόσμο μου (Το τραγούδι της ημέρας 2-5-2017)


                             
Έλα και ράγισε τον κόσμο μου
τον κόσμο αυτόν που κτίστηκε για χάρη μου
που έγινε θηλιά για το χατήρι μου

Έλα και ράγισε τον κόσμο μου
και κάν' τον να ματώσει από το ψέμα
να σκύψει το κεφάλι και το βλέμμα

Έλα και ράγισε τον κόσμο
Έλα και ράγισε εμένα
Έλα και ράγισε τον φόβο μου
να φτιάξω ένα κόσμο από εσένα

Έλα και ράγισε τον κόσμο μου
Έλα και ράγισε εμένα

Έλα και ράγισε τον κόσμο μου
να πέσει η μάσκα που μου φόρεσε
να αλλάξει η ζωή που δεν με χώρεσε

Έλα και ράγισε τον κόσμο μου
τον κόσμο αυτόν που ξέρει το καλό μου
μα θέλει την ψυχή και το στανιό μου

Έλα και ράγισε τον κόσμο
Έλα και ράγισε εμένα
Έλα και ράγισε τον φόβο μου
να φτιάξω ένα κόσμο από εσένα

Έλα και ράγισε τον κόσμο μου
Έλα και ράγισε εμένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου